High on life

I loove mina lediga fredagar!! Jag vaknade av solen och inte Babyshambles Fuck forever, hämtade Corren vid dörren, bläddrade igenom och hittade ett litet reportage om någons f d darling, åt frukost tillsammans med min Darling, gick och tittade på en lägenhet hos en speedad 50+ som pratade fort a la Gilmore men på stockholmska. Eftersom Hanna behövde lite support när hon skulle ta blodprov traskade jag ut till Tannefors, men det gick ju galant! Tillbaka till stan, lunch på Storan, Hanna agerade bodyguard och skrämde bort alla hemska pippis, det är bra att ha vänner som har jobbat i ett hönshus och har fågelvana.. Efter Storanlunch och Baristalatte var vi vääldigt mätta, sådär mätt så man tror att man inte kommer äta inom de närmsta månaderna, well Hanna hittade en jacka på Stadium men insåg att hemma i Tannefors låg ett presentkort på just Stadium, sagt och gjort - vi knallade bort igen och hämtade det. Jag gick in på Hemköp och gjorde av med mina sista kronor, restaurang Klostergatan serverade igår lax- och spenatpaj med gräslök och västerbottenost. Mums! Tidigare under dagen spontanköpte jag en flaska Prosecco och till efterrrätt serverades denna skönhet, en härlig blandning av bubbel och hallonsorbet!

image132

Bubbel med hallonsmak!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback