Till dig!

För ungefär ett år sedan satt jag och skrev denna blogg, mest för min egen skull utan någon vetskap om vem som läste den. Jag skrev om mitt alldagliga liv som då bestod av pluggångest, vårdeppighet, Munkispromenader, ensamma söndagar, Elins och mina galna upptåg, fester, om en bakistorsdag som slutade mer eller mindre i katastrof, systers bröllop, livet och lite där till. Inte visste jag att det fanns någon i min gamla hemstad som läste den. Samma person kommenterade ett inlägg där Ingen soldat fick äran att vara dagens låt. Jag svarade Honom vilket resulterade i sena kvällar framför datorn och jag tackar Gud för msn. Vi satt länge och pratade, vi insåg hur lika vi var och och hur kul det skulle vara att ses någon kväll under sommaren och ta en drink eller två. Vi började att höras av mer och mer och så en helg när jag åkte hem till Rinna tog jag mod till mig och åkte in till stan. Hela dagen låg jag hemma i trädgården och solade med syrran, jag var nära på att lämna återbud flera gånger, men jag visste att jag skulle ångra mig, jag visste att Han var något speciellt. Sommaren 2007 förändrade mitt liv, det var verkligen den bästa sommaren, nu är det snart sommar igen och fortfarande pirrar det till i magen när jag tänker på Dig!

Kommentarer
Postat av: Henrik

Åh baby, den sommaren var helt klart den bästa ever! Thank God för Msn. ;)

Postat av: Alexandra

Oj vad spännande och kul det lät =)
När jag läste din text, fick det mig att känna igen mig i min egen historia om hur jag träffade min pojkvän. Ibland är det väl härligt att minnas =)

2008-05-19 @ 20:56:49
URL: http://alixandra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback