Vamos a la playa

Imorgon är det jag som går och handlar upp några kassar med böcker, något måste jag sysselsätta mig med i sommar. Mina planer var att jobba  i Rimforsa t o m sista juni när mitt vik går ut, jobba typ tre veckor på Slomarp och sedan ha ledigt innan jag förhoppningsvis får något jobb. Någonstans på vägen blev det fel så nu kommer jag ha min första lediga sommar sen typ hmm '98?! Först tyckte jag att det skulle bli såå sköönt och underbart, men nu? Jag kommer bli såå rastlös, jag får åka hem till Rinna och klappa kor och bada nattdopp. Förhoppningsvis kommer den här sommaren bli som '06, den som var så varm och aldrig ville ta slut. Då kanske det är dags att jag tar tag i mitt hopprep igen och införskaffar mig en bikini. Jag har inte varit brun på väldigt många somrar, men nu ber jag till vädergudarna. Ge mig 25 grader och sol i två månader, och så lite pengar kan ju vara bra med..


Kommentarer
Postat av: Sanna

Ha en fin kväll :)
Svara gärna på frågan i min blogg :)
Kram

Postat av: Angelicas Closet

Jag älskar chic-lit!

2008-05-22 @ 16:19:28
URL: http://angelicascloset.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback