Livet är rätt bra ändå o nu är det helg!


Jag måste verkligen få skryta lite, jag bara måste. Hela veckan har varit top notch på jobbet, ungarna har varit underbara (för de mesta) vilket innebär inga bråk (well, allt är relativt) och dom har jobbat på som små djur med multiplikation, division, dubbelteckning, vikingatiden, bokrecenssioner etc. Så öppnade jag min mail imorse på jobbet och när man får mail av föräldrar blir jag alltid lite misstänksam men jag citerar: Hej Sara !Vill vill bara tacka för det jobb du och A lägger ner i klassen. Vi vet att det ibland är slitigt, men vi tycker att ni gör ett jättebra jobb. Keep up the good work! Funderar på att rama in det med massa blinkande lampor och ballonger och hänga upp det i klassrummet. Haha!



Idolbild över Vikingstad



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback