Nedräkningen har börjat..

Huh, puh, suck o stön.. Kan det inte bli jullov snart? På söndag är det första advent och jag har tänkt att julpimpa Sturegatan idag, får se hur det går. Just nu är det otroligt mkt på jobbet, jag drömmer om jobbet varenda natt och det är en aning störande. Så nu ser jag fram emot en liten fest vi i det roliga gänget på jobbet har dragit ihop.. utan dom hade jag inte ståttt ut. Trots slit och sura föräldrar finns det alltid glada kollegor. Sen finns det ju dom som har kommit upp i pansioåldern me men dom orkar jag inte ens bry mig om. All cred åt regeringen MEN dom skapar merjobb i form av skriftliga omdömen som ska skrivas varje termin - vilket tar all min tid just nu och vecka 50 ska jag dela ut dom o efter det kommer jag nog dra ner på tempot lite. Ha lite julmys med mina små änglar (?).. Om 22 dagar har jag julledigt ända till 8 januari!!!! Jääää! Nu vill jag bara att tiden ska snurra fram och att mitt lilla systerbarn bestämmer sig för att komma ut!

Till sist så längtar efter vår julgran!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback