I've got you babe

Min lediga dag har mest bestått av stress, jobb, handla, baka muffins till fredagsfikat (eftersom man per automatik tvingas in i trivselgrupper på jobbet) men efter nästan två timmar kämpandes med mina lyxiga rabarbermuffins (smeten var himelskt god!) blev allt bara pannkaka och jag insåg rätt så snart att dom inte går att bjuda på. Men jag tackar gud för diskmaskin! Hur har jag klarat mig, jag som verkligen haatar diska! Well, gick ner på stan för att inhandla lite mysbelysning i form av blockljus o lite annat, men eftersom jag aldrig kan bestämma mig blev det inget där heller. Men en present till farfar som fyllde 85 igår inhandlades, vi ska ju dit på stort släktparty på lördag, yeeeah! Sen dess har jag stressat runt på Ikano, Ikea och dagen avrundades med en pizza framför tvn och ett låångt jobbsamtal. Var tog tiden vägen när man kom hem till ett hem med lagad mat, tvättade kläder och läggdags efter Bolibompa?

Det kan låta jobbigt, meeen det är inte alla som har en egen
Pingupappa hemma. Hahaha!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback