Nu är äntligen helgen här!

Jodå... nu är vi på plats på Sturegatan och vi stormtrivs. Det bästa är alla rum, vi går ju nästan vilse =) och den öppna spisen! Mmm... det är så mysigt att tända brasan och dricka te, härligt härligt! På jobbet går det också bra, men jag har nog inte riktigt hängt med i vad jag egentligen håller på med. Det är personalmöten, IUP, undervisning, konflikthantering, utvecklingssamtal och igår höll jag i ett föräldramöte för ett fyrtiotal föräldrar.. puh! Jag har väl aldrig känt mig så vuxen, men det är nog kanske dags att känna den känslan nu..

Men just nu vill jag bara att min förkylning ska försvinna. Vill inte vara sjuk men jag tackar gud för att det är heeeeelg! Ikväll blir det en enastående middag bestående av fläskfile med vitlökssky, potatisgratäng, smörstekta kantareller och ett gott rödvin. Oh jää, nyttigt värre =) Det blir säkert en eller två vodka martini with a twist..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback